MKB ondernemen

Jouw administratie is maatwerk, net als jouw onderneming!

Als ondernemer ben je verplicht een administratie bij te houden. Deze administratie moet volledig zijn en binnen een redelijke termijn gecontroleerd kunnen worden. Dit kun je als ondernemer op verschillende manieren doen, zelf op papier en/of digitaal of door het uit te besteden aan een administratiekantoor.

Reliever helpt je graag met het vinden van de meest efficiënte manier om jouw administratie te verzorgen. Ieder bedrijf is anders, daarom willen we dan ook graag alles van jou en je bedrijf weten voor een samenwerking die volledig bij jou past.

Zo werkt het

1. Eenvoudig aanleveren

1. Eenvoudig aanleveren

Het aanleveren van de administratie is eenvoudig, je mailt ons de facturen en stuurt de pinbonnen via de app. Een groot deel van de periodieke facturen wordt door onze partner Storecove dagelijks opgehaald bij de leveranciers.

2. Administratie verwerken

2. Administratie verwerken

Vervolgens gaat je vaste adviseur de administratie verwerken in de software van SnelStart. Wij koppelen je bankrekeningen (Rabobank, Knab Bank, ABN Amro Bank, ING Bank, Triodos Bank), waardoor de mutaties dagelijks in jouw administratie verwerkt worden.

3. Real-time inzicht

3. Real-time inzicht

Door de administratie te automatiseren heb je real-time inzicht in je administratie. Dit is vormgegeven in het online dashboard van SnelStart waarin overzichtelijk de resultaten te benaderen zijn.

4. Focus op de onderneming

4. Focus op de onderneming

Met behulp van real-time inzicht in jouw onderneming kun jij focussen op (de groei van) je onderneming en kun je doen waar je goed in bent, ondernemen!

MKB / ZZP

€ 75,-per maand
  • Verwerken van de administratie
  • BTW-aangifte
  • Jaarrekening
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Persoonlijk advies
  • Gratis overstapservice *1

MKB plus

€ 150,-per maand
  • Verwerken van de administratie
  • BTW-aangifte
  • Jaarrekening
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Persoonlijk advies
  • Factureren & aanmanen met onze software
  • Real-time dashboard financieel inzicht
  • Mobiel inscannen van bonnen/facturen (app)
  • Bankkoppeling
  • Gratis overstapservice *1
  • Jaarrekening gereed vóór 1 mei *2

MKB extra (BV)

€ 175,-per maand
  • Verwerken van de administratie
  • Salarisadministratie DGA
  • BTW-aangifte
  • Jaarrekening
  • Aangifte vennootschapsbelasting
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Persoonlijk advies
  • Factureren & aanmanen met onze software
  • Real-time dashboard financieel inzicht
  • Mobiel inscannen van bonnen/facturen (app)
  • Bankkoppeling
  • Deponeren KVK
  • Gratis overstapservice *1
  • Jaarrekening gereed vóór 1 mei *2

MKB Holding

€ 75,-per maand
  • Verwerken van de administratie
  • Salarisadministratie DGA
  • BTW-aangifte
  • Jaarrekening
  • Aangifte vennootschapsbelasting
  • Deponeren KvK
  • Persoonlijk advies
  • Bankkoppeling
  • Gratis overstapservice *1
  • Per personeelslid bedraagt de salarisadministratie €180,- per jaar
  1. Wij begeleiden uw overstap naar ons kantoor kosteloos. Contact met vorige adviseur en inrichten administratie is inbegrepen.
  2. De administratie en gegevensuitwisseling moet zo ingericht zijn dat Reliever iedere maand de administratie up to date kan hebben.

Alle tarieven genoemd op onze website zijn exclusief 21% btw. Bovengenoemde tarieven zijn indicatief, maatwerk is mogelijk.

Samen weten we meer