
Iedere ondernemer wordt er mee geconfronteerd; het opstellen van de jaarrekening. Administratie en boekhouding is een belangrijk deel van ondernemen. Veel bedrijven werken met dure accountantskantoren voor hun financiële administratie en het laten maken van een jaarrekening. Het opstellen van een jaarrekening zal meer kosten dan nodig is wanneer hiervoor een accountant wordt ingehuurd. En dat terwijl een administratiekantoor voor MKB veel administratieve ondersteuning kan bieden. Reliever zorgt er voor dat zaken als het opstellen van de jaarrekening, de belastingaangifte, kosten en baten balans en deskundig advies op maat volledig worden geregeld. Alle ins en outs worden op deze manier gedekt en jij als ondernemer kunt je volledig blijven focussen op de core business van je organisatie. Door de vaste lage prijzen die wij hanteren bespaar je veel geld wanneer je de administratie uitbesteed aan de ervaren medewerkers van Reliever.
Bel: 0416 235390ContactformulierWanneer een onderneming meer dan 50 medewerkers heeft of een (jaar)omzet van meer dan 12 miljoen heeft, is het verplicht een accountant (AA/RA) in de arm te nemen. Hetzelfde geldt wanneer er een balanstotaal is van meer dan 6 miljoen euro. Voldoet jouw bedrijf niet aan deze statistieken, dan is het niet nodig om een duur accountantskantoor in te huren voor je financiële administratie. Reliever werkt snel, correct en aanzienlijk goedkoper door de vaste lage prijzen. De kennis en ervaring van onze deskundige medewerkers zorgen ervoor dat jouw financiële administratie volledig onder controle is. Sterker nog, door de online-verwerking van Reliever wordt alles toegankelijk voor jou als ondernemer. Je hebt door onze geautomatiseerde werkwijze altijd inzicht in hoe de zaken ervoor staan. Je BTW- en inkomstenbelastingaangifte wordt voor je verzorgd. De crediteuren- en debiteurenadministratie is op ieder moment van de dag te bekijken en zo is op financieel gebied de volledige stand van zaken onder controle.
Bij een accountant ben je vrij duur uit wanneer het aankomt op het opstellen van een jaarrekening. Maar een jaarrekening opstellen is niet de enige administratieve activiteit die voorkomt in jouw bedrijf. Daarom werkt Reliever met vaste lage tarieven voor pakketten die passen bij jouw onderneming. Op deze wijze is niet alleen het opstellen van je jaarrekening gegarandeerd, maar adviseert en assisteert Reliever je ook bij andere belangrijke administratieve taken. Je jaarrekening opstellen, BTW-aangifte, aangifte van je inkomstenbelasting, debiteuren en crediteuren en persoonlijk advies op maat wanneer je het nodig hebt. Heb je nog meer administratieve vragen en taken waarover je met ons wilt praten? Je bent altijd welkom bij Reliever. Laat gerust een offerte opmaken voor het opstellen van je jaarrekening en zie hoeveel je kunt besparen op je financiële administratie.
Reliever heeft ervoor gezorgd dat er altijd een doorgewinterde administratieve kanjer is om jou te ondersteunen. Met twee kantoren in Nederland, in Zuid-Holland én Noord-Brabant, kun je het administratiekantoor van Reliever kiezen die het dichtst bij jouw onderneming gevestigd is. Je kunt dan rekenen op een onafhankelijke partij die beschikt over kennis en jarenlange ervaring. Met een volledig geautomatiseerde werkwijze is alle informatie over jouw financiële administratie inzichtelijk, voor jou en je werknemers. Je kunt dus te allen tijde online bekijken welke bedragen er open staan bij je crediteuren en debiteuren. Je jaarrekening opstellen wordt voor je geregeld en is klaar voor je er erg in hebt. Reliever ontzorgt grote en kleine ondernemingen Noord-Brabant in, onder andere, de volgende plaatsen:
Zit je met je bedrijf gevestigd in Zuid-Holland dan staan we tot je dienst in onder andere de volgende plaatsen:
Heb je vragen of wil je meer weten over de diensten van Reliever? Loop dan bij ons binnen in één van onze vestigingen. Je kunt terecht bij Reliever Den Haag en Heusden.
Het aanleveren van jouw administratie was nooit eerder zo gemakkelijk. Het enige dat je hoeft te doen is ons jouw facturen mailen. Je pinbonnen kun je ons toesturen via WhatsApp. Periodieke facturen worden zelfs door onze partner Storecove door middel van een app automatisch ingelezen. Dit gebeurt in de nachtelijke uren. Je eigen vaste adviseur verwerkt alle administratie in de software van SnelStart. De bankrekeningen van jouw bedrijf worden gekoppeld, zodat iedere mutatie dagelijks wordt verwerkt. Dit zorgt ervoor dat je volledig inzicht hebt in een toegankelijk software systeem. In een online dashboard kun je zelf alle mutaties, bijzonderheden, saldo's en overige administratie bekijken. Naast geld besparen door met ons administratief kantoor te werken kun je dus ook tijd besparen. Je kunt jezelf en waardevolle medewerkers vrij maken voor wat echt telt: Jouw core business. Vanuit onze administratiekantoren in Heusden en Den Haag nemen wij jouw zorgen weg. We ondersteunen en voorzien je van deskundig advies op maat. Kom bij ons langs voor een persoonlijk, informatief gesprek. Onze vriendelijke adviseurs staan je graag te woord.
Botermarkt 1
5256 AV Heusden
Sweelinckplein 1
2517 GK DEN HAAG
Grotestraat 6
5151 JE DRUNEN
Maandag: | 9:00 - 17:00 |
Dinsdag: | 9:00 - 17:00 |
Woensdag: | 9:00 - 17:00 |
Donderdag: | 9:00 - 17:00 |
Vrijdag: | 9:00 - 17:00 |