Wij verzorgen de administratie van je bedrijf volledig. Dat houdt in dat wij bijvoorbeeld alle bankmutaties verwerken de verkoopfacturen en de inkoopfacturen. Ook is het mogelijk dat je zelf al een deel uitvoert. Als je zelf al facturen stuurt naar je afnemers via ons boekhoudprogramma Snelstart (www.snelstart.nl), dan zijn de verkoopfacturen automatisch al geboekt. Dat is handig voor de aangifte omzetbelasting. In onderling overleg bepalen we dan wie welke werkzaamheden voor zijn rekening neemt. Het doel is om de administratie juist te verwerken en up to date te zijn. Alleen dan kun je als ondernemer goed sturen op je cijfers.
Om inkoopfacturen makkelijker te kunnen boeken maken wij gebruik van Storecove (www.storecove.com). Dat is een applicatie die in de nachtelijke uren de facturen van honderden bedrijven automatisch kan inlezen in Snelstart. Je logt eenmalig in en ontvangt bijvoorbeeld je bedrijfsfacturen van Sligro, Eneco, KPN etc. automatisch als inkoopboeking in Snelstart. Wel zo handig en je bespaart overbodige handelingen.