Boekhouden/administratie

BOEKHOUDEN – HOE WIJ JE ECHT KUNNEN ONTZORGEN

Wij verzorgen de administratie van je bedrijf volledig. Dat houdt in dat wij bijvoorbeeld alle bankmutaties verwerken de verkoopfacturen en de inkoopfacturen. Ook is het mogelijk dat je zelf al een deel uitvoert. Als je zelf al facturen stuurt naar je afnemers via ons boekhoudprogramma Snelstart (www.snelstart.nl), dan zijn de verkoopfacturen automatisch al geboekt. Dat is handig voor de aangifte omzetbelasting. In onderling overleg bepalen we dan wie welke werkzaamheden voor zijn rekening neemt. Het doel is om de administratie juist te verwerken en up to date te zijn. Alleen dan kun je als ondernemer goed sturen op je cijfers.

Wij verzorgen de administratie van je bedrijf volledig. Dat houdt in dat wij bijvoorbeeld alle bankmutaties verwerken de verkoopfacturen en de inkoopfacturen. Ook is het mogelijk dat je zelf al een deel uitvoert. Als je zelf al facturen stuurt naar je afnemers via ons boekhoudprogramma Snelstart (www.snelstart.nl), dan zijn de verkoopfacturen automatisch al geboekt. Dat is handig voor de aangifte omzetbelasting. In onderling overleg bepalen we dan wie welke werkzaamheden voor zijn rekening neemt. Het doel is om de administratie juist te verwerken en up to date te zijn. Alleen dan kun je als ondernemer goed sturen op je cijfers.

Om inkoopfacturen makkelijker te kunnen boeken maken wij gebruik van Storecove (www.storecove.com). Dat is een applicatie die in de nachtelijke uren de facturen van honderden bedrijven automatisch kan inlezen in Snelstart. Je logt eenmalig in en ontvangt bijvoorbeeld je bedrijfsfacturen van Sligro, Eneco, KPN etc. automatisch als inkoopboeking in Snelstart. Wel zo handig en je bespaart overbodige handelingen.

Dashboard

SNELSTART

Doordat de software van Snelstart in de Cloud staat opgeslagen kunnen zowel jijzelf als wij als adviseur je administratie bewerken. Zo zorgen wij ervoor dat de cijfers betrouwbaar zijn en houden we controle op je tussentijdse resultaten. Met de handige app van Snelstart kun je snel actuele standen zien van je banken, openstaande verkoopfacturen en inkoopfacturen. Even snel een tankbonnetje scannen is ook zo gepiept. Foto maken, toevoegen in de app en de schonendoos thuis kan leeg blijven. Wel zo overzichtelijk!

De aangifte omzetbelasting wordt ook vanzelf berekend als je de administratie hebt bijgewerkt. Na een controle kun je die ook via het Snelstartplatform eenvoudig indienen. Het overnemen van de cijfers en de inlognaam van de belastingdienst hoef je dan ook niet meer te gebruiken.

Afhankelijk van de Snelstart versie die we samen voor jouw bedrijf bepalen, kun je ook eenvoudig debiteuren herinneren aan hun betalingsverplichting. Dat is een kwestie van het instellen van de betalingstermijn en vervolgens kun je eenvoudig van alle vervallen facturen een herinnering of aanmaningsturen naar je klant. Ook is het eenvoudig om batches op te bouwen om facturen te innen of om juist betaalbatches in je bank te uploaden.

Samen weten we meer