Altijd bij met je boekhouding en overal inzicht in je financiën? Wij maken het mogelijk met SnelStart: makkelijke en betaalbare administratieve boekhoudsoftware voor ondernemers waarmee je veel tijd bespaart.
Hoe werkt het?
Als ondernemer wil je niet te veel tijd kwijt zijn aan je boekhouding. Dat snappen wij bij Reliever als geen ander. Daarom werken wij met SnelStart. Deze makkelijke en betaalbare administratieve boekhoudsoftware voor ondernemers geeft jou op ieder moment inzage in je financiële situatie.
Met SnelStart kun je probleemloos je administratie bijhouden, online factureren (in je eigen huisstijl), bankafschriften inlezen en btw-aangifte doen. Jij geeft aan welke zaken je zelf wilt regelen en waar wij jou in kunnen ondersteunen. Hierdoor kunnen wij op afstand met je meekijken en zaken makkelijk voor jou regelen.
Je kunt hierbij denken aan het automatisch in laten lezen van bankmutaties. Het zelf inscannen van inkoopfacturen en bonnen, die je vervolgens kunt mailen naar een speciaal e-mailadres van de administratie zodat deze direct als pdf achter de boeking zichtbaar zijn. Makkelijk met SnelStart zelf je verschuldigde btw uitrekenen en gegevens aanleveren bij ons om je aangiftes omzetbelasting te verzenden.
Wat levert het op?
Daar kunnen we helder over zijn: je boekhouding klopt en je bespaart tijd. Je voldoet aan je administratieplicht en kunt je boekhouding makkelijk en overzichtelijk bij ons aanleveren. Met de app van SnelStart heb je overal inzage in je financiën. Het dashboard laat zien hoeveel debiteuren je nog hebt uitstaan, hoeveel btw je moet afdragen tot dit moment en je verwachte resultaat. Moet je onverwachts een keer snel tussentijdse cijfers opmaken voor bijvoorbeeld de bank, dan is dat zo geregeld.
SnelStart biedt verschillende pakketten aan. Je neemt alleen de functies af die je nodig hebt voor jouw onderneming en je betaald dus niet voor onderdelen die je niet gebruikt. Op deze manier werken wij als Reliever graag samen met onze klanten.
Comments are closed.