Reliever houdt van samenwerken. Met onze klanten maar ook met vooraanstaande partners zoals SnelStart. SnelStart biedt boekhoudoplossingen voor accountants, administratiekantoren en ondernemers met als doel “het leven van ondernemers aangenamer maken”.
Wij zijn net zo flexibel
Wil jij als ondernemer meewerken aan jouw administratie of focus je liever op jouw bedrijf wat mogelijk is door de administratie volledig uit te besteden? Wij geloven erin dat de onderneming centraal moet staan en gaan dan ook na een kennismaking samen met de ondernemers aan de slag met het maken van een duidelijke taakverdeling. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om zelf je bonnetjes en inkoopfacturen te verwerken, terwijl wij met een schuin oog meekijken. Met SnelStart werken we online samen op de manier die bij jou past en op de momenten dat het jou uitkomt.
Online dashboard
Wij begrijpen dat het handig is voor jou als ondernemer om real-time inzichtelijk te hebben hoe jouw onderneming reilt en zeilt. Zo kun je op elk moment zien hoe de onderneming er financieel voor staat, hoeveel je uitgeeft, wat het openstaand saldo debiteuren of crediteuren is maar ook welke investeringen je je op dat moment kunt veroorloven. Daarnaast is het in dit online dashboard mogelijk om gemakkelijk facturen te versturen naar jouw klanten. Door gebruik te maken van online factureren is ook real-time inzichtelijk hoeveel omzet de onderneming dit jaar ten opzichte van vorig jaar heeft behaald en wat de grootste klanten zijn.
Zo heb je dus real-time overzicht en inzicht in de administratie van jouw bedrijf. Waardoor wij nog beter kunnen controleren, bijsturen en adviseren. Onze rol als financieel en adviserend verlengstuk van jouw bedrijf kunnen wij dankzij automatiseringen nu nog beter invullen.
Voor meer informatie over dit onderwerp kun je contact opnemen met onze adviseurs. Neem contact met ons op via het contactformulier of rechtstreeks met onze adviseurs Sebastiaan Hasselman (sebastiaan@reliever.nl) of Julian Langkemper (julian@reliever.nl).
Comments are closed.